تبلیغات
چای لاغری - گیاهان چربیسوز و لاغرکننده - شکل دادن به شکم و باسن بروش ورزش و لاغری ناحیه ای

چای لاغری - گیاهان چربیسوز و لاغرکننده

برای شكل دادن و قوی كردن بدن به منظور رسیدن به تناسب اندام دلخواه‌تان باید تمرین‌های ورزشی شكل دهنده‌ی‌بدن را انجام دهید. این ورزش‌ها عضلات را بیشتر و بدن شما را محكم‌تر می‌كنند. چربی‌ها در زنان بیشتر تمایل دارند در مناطقی مانند باسن‌ها و ران‌ها تجمع پیدا كنند، در حالی‌كه چربی‌ها در مردان بیشتر در منطقه‌ی شكم جمع می‌شوند. در این قسمت چند حركت ورزشی را به شما معرفی می‌كنیم كه باعث جلوگیری از رسوب چربی و نیز باعث سفت شدن عضلات این مناطق از بدن می‌شوند: . . .ادامه مطلب
.1 تقویت عضلات خارج ران: بر روی طرف راست خود بر روی زمین دراز بكشید، بطوری‌كه لگن و مچ پایتان در راستای شانه‌هایتان باشد،‌ سپس به آهستگی پای چپ خود را از مفصل ران تا جایی كه می‌توانید بلند كنید، در بالاترین ارتفاع چند ثانیه صبر كنید و سپس به آرامی پایتان را به حالت شروع باز گردانید. 10 بار این حركت را تكرار كنید و سپس جای پاهایتان را عوض كنید.
.2 تقویت عضلات داخل ران: بر روی طرف چپ خود بر روی زمین دراز بكشید، بطوری‌كه لگن و مچ پاهایتان در امتداد راستای شانه‌ها و تنه‌تان باشد. سپس زانوی راست خود را 90 درجه خم كنید. حالا به آرامی سعی كنید تا پای چپ خود را از مفصل ران تا جایی كه ممكن است بالا بیاورید. در بالاترین نقطه، چند ثانیه پای خود را به همان حالت نگه دارید و سپس به آرامی پای خود را به حالت شروع بازگردانید. این حركت عضلات داخل ران شما را تقویت می‌كند. 10 بار این حركت را تكرار كنید و سپس به طرف دیگر خود برگردید تا با پای راست خود نیز این حركت را انجام دهید.
.3 تقویت عضلات شكم: به پشت دراز بكشید. پاهای خود را از زانوها خم كنید و دست‌هایتان را پشت سرتان بگذارید. سپس به آرامی شانه‌ها و تنه خود را با منقبض كردن عضلات شكمتان تا جایی كه می‌توانید بالا بیاورید، چند لحظه صبر كنید و سپس آهسته به حالت شروع حركت برگردید. این حركت را نیز می‌توانید 10 بار تكرار كنید.. . .ادامه مطلب

لینکدونی

نویسندگان

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :